Тандем - произвежда висококачествени месни продукти и деликатеси - филе, колбаси, сушени деликатеси, шунка, кренвирши, бекон и др. Страницата на Тандем предлага множество съвети за здравословно хранене, диети, рецепти и полезна информация за пълноценно и здравословно хранене.
Tandem on Facebook
Размер на шрифта Отпечатай
Начало Новини и промоции Новини За втора поредна година фирма...

За втора поредна година фирма Тандем събра специалисти от хранителния бранш на конференцията „Добрата храна е сила“

1.Проф. д-р Пламен Моллов – Изпълнителен Директор на БАБХ  Г-н Кирил Вътев заедно с Николай Василиев, производител на еко продукция и собственик на „Дивата Ферма“  Г-н Кирил Вътев, собственик и управител на фирма "Тандем" Лилия Тодорова – маркетинг директор „Тандем“ Светлана Боянова, Директор на института за агростратегии и иновации Доц.д-р Веселка Дулева, дм, Началник отдел „Храни и хранене“ към Нац.център по обществено здраве и анализи и Национален консултант по хранене и диететика

За втора поредна година фирма ТАНДЕМ организира конференция под надслов „Добрата  храна е сила”, която се проведе на 9 октомври (четвъртък) в аулата на Софийски университет „Св. Климент Охридски“. Повишаването на информираността относно качеството и безопасността на хранителните продукти е от значителна важност, затова Тандем стартира тази инициатива през 2013 г. и ще превърне този форум в една добра практика.

   Конференцията  представи изчерпателна информация на теми, свързани с изискванията за производство на храни, тяхното качество и безопасност, трендовете и иновациите в хранителния бранш и стремежа ни да живеем и да се храним балансирано.

    В първия тематичен панел на конференцията „Светът на храните в 21 век“ проф. д-р Пламен Моллов, изпълнителен директор на БАБХ (Българска агенция по безопасност на храните), представи основните критерии за контрол върху качеството и безопасността на храните, както и добрите практики на агенцията наложени през последната една година.
   Доц. д-р Веселка Дулева, дм, началник на отдел „Храни и хранене“ към Нац. Център по обществено здраве и анализи представи разяснения по актуалната през последните месеци тема за новите изисквания при етикетирането на продуктите, с цел подобряване информираността на крайния потребител. В продължение на нейната тема проф. Донка Байкова, ръководител на катедра „Превантивна медицина“ в МУ-София, сподели от позицията си на виден специалист по хранене и диететика каква е тайната за балансиран и пълноценен живот и значението на информирания избор на храни за здравето и превенцията на болести.
   Бяха засегнати и други теми като безопасността на опаковките за храни в България, каква е тяхната роля за успешния маркетинг на всеки продукт,  и един поглед към бъдещето относно нови  разработки и проекти за производство на функционални месни продукти, които бяха представени от проф. Стефан Драгоев от Университет по хранително вкусова промишленост – Пловдив.

    Във втората част на конференцията „Храната – автентичност, идентичност, носталгия“ специалисти от различни области ни запознаха с това как се прилагат в България европейските схеми за качество на селскостопанските храни, какви са новите възможностите пред фермерските производители и как най-лесно могат да достигнат до клиентите.
  За всички привърженици на натуралните продукти, отгледани в естествената им среда, беше подготвена  интересна среща с Николай Василиев, производител на еко продукция, който сподели какви са предимствата й и как можем да си я набавим.

  В последния панел „Развитие и тенденции на пазара на бързооборотни стоки“    се презентираха резултати от наскоро проведено проучване на Blue Po!nt относно потребителското поведение и основните тенденции в сектора на бързооборотните стоки.  Danone споделиха опита си за създаване и лансиране на продуктови иновации, а Александър Тошков от Digital Connection убеди всички в залата в предимствата на новите  маркетингови инструменти, които променят изцяло методите за комуникация с потребителите.  
 За финал на конференцията Лилия Тодорова, маркетинг директор „Тандем“ разкри тайната рецепта  на компанията за постигане на успешен „тандем“ с потребителите. Изтъкнати бяха предимства на продуктите на Тандем като например използването на 100% прясно ръчно обезкостено месо, липсата на глутен, съдържанието на говеждо месо в малотрайните продукти .  Защото „Силата на добрата храна“ е в основата на доверието, което Тандем е спечелил през последните 21 години. Бъдещето на компанията и занапред ще се гради върху постоянно високо качество на продуктите, автентичния вкус, грижата и отговорността към потребителите.
Конференцията беше закрита от собственика и управителя на Тандем, г-н Кирил Вътев, който отговорно заяви: „В „Тандем” винаги сме произвеждали и занапред ще произвеждаме продукти, с които да сме спокойни да храним децата си.”